מדיניות משלוחים והחזרות
תקנון משלוחים:
משלוחים לכל רחבי הארץ:
* עד 3 ימי עסקים לא כולל את יום ההזמנה*
אזורים מרוחקים ייתכן עד חמישה ימי עסקים
- משלוחים שיאספו ביום ה' או ערב חג יופצו החל מיום א'/יום העסקים הבא בספירה.
- איסוף עצמי בתיאום מראש
- משלוח שבוטל כשהשליח היה בדרכו ליעד, יחויב במחיר הבסיס לאזור.
- אילת, ערבה ויישובי הגולן עד 5 ימי עסקים.
- משלוחים מעבר לקו הירוק, יש לוודא מראש מועד הגעה.
- רשימת הימים להגעה בערים, עיירות, מושבים, קיבוצים, מועצות ומעבר לקו הירוק מתעדכנת מעת לעת לפי תנאי חברת המשלוחים
- במבצעי קניות אונליין כגון: il shopping ,Friday Black ,Monday Cyber וכו' ,זמני המסירה יתארכו בין 5-2 ימי עסקים נוספים.
- על אף האמור לעיל ולאור משבר הקורונה הפוקד את מדינת ישראל העולה לכדי מצב של כח עליון, יתכנו זמני הפצה שונים מאלה שנקבעו במסגרת ההסכם וזאת למשך תקופת ההשבתה של המשק, החברה לא תהא אחראית בכל נזק שהוא בגין זמני חלוקה ואיסוף שונים מאלה שנקבעו ולא תפצה בגין איחורים במסירה ו/או אי ביצוע המסירה
ביטול הזמנה
- ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
- ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
- במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
- אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5 מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
6.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
6.2 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
- במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights